10 déc. 2013

I'm so hollow baby.

J'ai découvert cette cover il y a peu et j'ai tout de suite craqué ! A la base, "Goodbye my lover" est déjà une chanson que j'adore mais là, wow ! La mise en scène, l'émotion ressentie, l'harmonie des voix ! Je ne pouvais pas ne pas vous faire partager ma trouvaille !
En espérant qu'elle vous plaise !
 
"So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you."




◢ ◥ ◣ ◤  TUMBLR ◥ ◣ ◤◥ ◣ ◤ YOUTUBE ◥ ◣ ◤◥ ◣ ◤ VIMEO ◥ ◣ ◤◥ ◣ ◤ ASK ◥ ◢ ◤ ◣
 
  
Rendez-vous sur Hellocoton !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Merci pour vos petits mots, xx.